sobota, lipca 09, 2005

welcome to the AGORA SA. party :))))

czy widzicie mnie okrutnie zadowolona?
otoz jestem okrutnie zadowolona ( wlasnie pomyslalam - o wielkie nieba - szczur chodzi mi po stopie ...ale to tylko kable ).
wrocilam poplawiwszy sie w luksusie. Od razu przypomnialo mi sie Kosowo i wybory - max hotel w Halkidiki. Byliscie bracia w Halkidiki? Polecam.
Niby Warszawa a troche jak w meksyku. Hotele zyja swoim wlasnym zyciem a w pokojach pieknie pachnie i dzielilam loze z Ilonka. Ilonka jest rozkoszna. Zreszta wiele osob chcialo dzielic ze mna pokoj co oznacza ze nie wypadlam z obiegu.
Tymczasem ja .... najpierw zostalam zaczepiona przez 2 buddystki
-Jedziesz do Kuchar ( polskie centrum buddyjskie kolo Wawy)? - zapytaly a ja wywalilam galy bo skad niby one wiedza ze moge do Kuchar jechac ....?
Na reku mialam buddyjska male, stad wiedzialy ....
Podeszlam do kogos ponoc agora waznego ... i zaczelam gadac po angielsku .... a ten ktos
-poczekaj tu kolega swietnie po angielsku mowi - i przyprowadzil go a on do mnie
-Skad jestes? Z Anglii? - ja prawie w smiech ....
-Oh nie ..... jestem .... z ( tu chwila wahania) z Kosowa, jestem albanska muzulmanka ........." -
-Naprawde?-
-Tak ... -
I oni lapali ta klime, autentycznie, Bracia.
I tanczylismy duzo i mocno i bez butow i jedlismy i byla Marylka - Polska Madonna ta sama co w klubie dla gejow Odbytnica .....
I Spiewalismy zagluszajac wszystko. I rozmawialam z Koko - koko to nasz DJ z Golden Hits ...
I on opowiedzial mi sekret ......
sekret .... i to jaki!!!!!!!!!!! Bogowie.
I wyladowalismy w jego pokoju - bo Koko ... bardzo mnie lubi.
A ja ... a ja ... po prostu z nim rozmawialam i tyle.
I to bylo fajne.
Tungus atakuje kota. John twierdzi ze jest niedelikatny i nie wacha go ale popycha nosem ze wszystkich sil!
Rozumiem Cie Kaczico, ze masz kotw dosc ....... I ze tesknisz za Tungusem! Gdyz Tungus jest wspanialy!!!!! TUNGUS THE MAGNUS!!!! I tyle.....
spac .... albo raczejpogadac z Johnem.
John jest samotny.
Samotnosc
Witaj Samotnosci ktorej nie czuje ja. Witaj - bo jakkolwiek choc nie we mnie jestes to obecna
Ludzie pojechali do Kuchar. Lu pojechal do Kuchar. Pozdrawiam wiec Kuchary i piekne umysly!
Pieknie jest

Brak komentarzy: