poniedziałek, października 15, 2007

Przed Zachodem Slonca


Naprawde chcialo mi sie dzis wybiec i moze znow zrobic troche zdjec ...

Teraz tuz przed zachodem jest nieprawdopodobne swiatlo.

Takie pomaranczowe, sprawiajace, ze wszystko co sie widzi , nawet brudne odarte kamienice wygladaja jak godne podziwu zamczyska.

Zamczyska w ktorych Duchy akurat spia ... wyjda dopiero, gdy zachod zniknie .... gdy slonce zniknie ....


SYTUACJE GRANICZNE

Jakis czas temu rozmawialam z Gocha ... powiedziala mi, ze dla niej takim granicznym momentem w zyciu byla smierc Ojca. On umarl jakies 5 lat temu.
Po tym zdarzeniu NIC juz nie wydawalo sie Gosce dramatyczne. Wszystko wydawalo sie znosne i odwracalne.

Smierc musi byc takim Heideggerowskim .... momentem prawdy, przeswit. A prawda broni sie sama.


Dzis rozmawialam z Moja Ewita. Byc moze, z przyczyn rodzinnych, bedzie musiala przyjechac do Polski na jakis czas. Bardzo chcialabym zeby tu byla, ale przede wszystkimnie chce zeby nie cierpiala ... Chce zeby bylo Jej dobrze i zeby czula sie spokojnie, zeby nie musiala cierpiec, zeby Jej bliscy nie musieli.

Sytuacja choroby zmusza do myslenia .... o tym, jak czesto marnujemy czas ... Ja nie chce go marnowac, ja w ogole chce byc duzo duzo lepsza niz jestem ... ale caly czas ten gniew.

Skonczylam Medytacje Schronienia, zaczynam Dordze Sempa ( Nyndro) ... bede uwalniac umysl od wszystkiego zlego , co w ciagu wiekow i prawiekow sie w nim zaleglo.

Chce sie nauczyc nie marnowac czasu ... doceniac, go , szanowac ...

Dopoki sama jestem pomieszana, nie przyniose pozytku Innym. A przeciez Ci inni sa dla mnie tak wazni. Moze to jakis lichy sentymentalizm a moze prawda.

Dzis lezalam przykryta kolorowym kocem i ... czulam swoje serce, tylko przez chwile, ale czulam ....
Czuc je codziennie, to byloby cos ...

Dzis napisalam , ze milosc moze przypominac wojne .... I napisalam tez to :


what I would like to ...

I would like us to talk again
without hard feelings and crazy unnecesary emotions

I would like us to write mails

I would like us to talk on the phone

I would like us to meet

and hug
and make love
and find out

Brak komentarzy: