poniedziałek, lutego 21, 2005

poem


Czuję się porysowana w środku i brudna
czuję się
jak wypluty kawałek gumy do żucia
czuję się nieobjęta troską
i jestem zła
bo nie mogę nie być zła
i myślę sobie, jak pięknie
żyją ci co depczą
jak rosną w siłę
i myślę sobie, że następnym razem
to ja powinnam po kimś przejść
takim przejściem w dużych butach
czuję w ustach smak spermy
którą ktoś mnie spryskał
bez żadnego uczucia
prócz uczucia fizycznego spełnienia
myślę, że podobnie czułaby się
prezerwatywa, gdyby mogła czuć.
I nie chcę krzyczeć, że nienawidzę
tej obojętności Mojego Świata
nie chcę krzyczeć: odwetu, zemsty!
Chcę wypełnić się miłością
do tego Mojego Świata
zresztą tylko ona mnie wypełnia
i żal
obrzydliwy żal
trudno
jest pewnie jakiś specyfik
który to ze mnie zmyje, prawda (?)
zacznę od umycia zębów.

Brak komentarzy: