wtorek, kwietnia 27, 2021

Czego nauczył mnie ostatni rok? I co robię w "lockdownie".


Od czasu lockdownu zaczęłam kupować tylko lokalnie (wielkie markeciska poszły w odstawkę) i teraz jest sklepik u Pana Łysego i malutka budka " mydło i powidło", gdzie kupuję kadzidełka i środki czystości. 

Korzystam z lumpeksów online i tzw. live'ów, na których dziewczyny prezentują ciuchy po kilka złotych i które można dla siebie upolować. 

Odkryłam, że nie muszę, jak widać chodzić na basen i do sauny, że wystarczają spacery, a jak się zmuszę, to bieganie. 

Ograniczyłam z przymusu kontakty z ludźmi, co zaowocowało nawiązaniu kontaków przez neta np. z Muhanadem, któremy na Samos do obozu dla uchodźców wysłaliśmy kilogramy rzeczy dla kobiet i dzieci. 

Wpadłyśmy z Pauliną na pomysł szycia podpasek do rejonów, w których panuje kryzys menstruacyjny i dziewczynki nie chodzą do szkoły, gdy mają okres, bo nie mogą się nijak przed miesiączką zabezpieczyć i krew cieknie im po nogach. 

Wydaję książkę. Tak. To właśnie się dzieje. 

Więcej czasu na rozmowach i ostatnio, już po szczepieniu  - na spotkaniach spędzam z moją mamą. 

Odkryłam las, a Ada okoliczne bagna i ostatnio znalazła nawet róg jelenia,
w nagrodę. 

Poznaję ptaki, które odwiedzają mnie w ogródku. 

Zaczęłam o siebie dbać i schudłam już 10 kg. 

Jem tylko zdrowo i mało piję ( bo dieta). 

Dużo myślę, niestety mało czytam ( myślałam, że będę czytać cały czas). 

Rozmawiam z ludźmi na spacerach z psami, z najróżniejszymi osobami, z niektórymi już się koleguję. 

Dzięki tym rozmowom znów zaczęłam jeździć konno, jedna z dziewczyn ma konia w okolicznej stajni. 

Wcieram w ryj krem i oczyszczam skórę przed pójściem spać, a nigdy tego nie robiłam. 

Mam wrażenie, że żyję teraz tym, co jest ważne: żywym obrazem słońca zachodzącego za drzewem, zapachami wiosny. Jak dziecko dostrzegam otoczenie, bo nie ma wokół mnie niczego innego. 

Noszę ładniejszą bieliznę ( dzięki live'owi: Fiszbina, takiego biustonosza, jak felina jeszcze w życiu nie miałam).


Piękno z dziś.







Brak komentarzy: