poniedziałek, kwietnia 14, 2008

Ada czyli Baby Shark (Rekinek)


Ada 12 dniowa


Ada 5 dniowa


Dzis mija tydzien ....
Tydzien temu wrocilam zbolala jak MATER DOLOROSA (Matka Cierpiaca) .........
ze szpitala
a dzis juz spokojnie i bezbolesnie slucham sobie indianskiej muzyki a Ada wymeczona kapiela i cala pachnaca odplynela w sen .... perlowa lodzia.

Perlowa lodz to tytul piosenki, pieknej.

Cos w tej piosence jest o NIE ZOSTAWIANIU .... nie opuszczaniu ....
Zostalam Matka .... co nadal jest dla mnie nierealne ....
Moje Zycie dotknela najwieksza jak do tej pory zmiana. ZMIANA ............

Wczesniej .... wchodzilo sie w NOWE ale zawsze mozna bylo sie wycofac, zawrocic, poszukac drogi .... tam gdzie jej nie ma ..... jak Hanibal .....
Jesli nie ma drogi - to my ja wytyczymy !

Teraz JUZ SIE NIE WYCOFAM ....

Ada stala sie najbardziej realna i rzeczywistka czastka mojego swiata.
Odpowiadam pokornie na JEJ potrzeby, usmiecham sie do jej potrzeb i do jej jeszcze niekontrolowanych usmiechow ....

Jezeli powiedzialabym teraz, ze czuje tylko wielkie szczescie ..... nie mowilabym tego co naprawde czuje.
Ada jest moja miloscia i radoscia .... Boje sie jednak, ze juz starego zycia mojego nie posmakuje, ze wolnosc moja .... ucieknie ....

Z drugiej strony w kobiecosc wpisane jest MACIERZYNSTWO.
Wola Bogow :)

I tak oto na srodku mojego pokoju, gdzie wczesniej stal sobie ratanowy wypakowany ksiazkami i papierami stol - teraz stoi lozeczko z Noworodkiem. Tym noworodkiem jest Moja Ada.
Ada jest tez Johna.
To daje mi poczucie wiekszego spokoju ..... ze jest ze mna John.
John stwierdzil kilka dni temu, ze dopiero teraz zaczyna podziwiac samotne matki.

Ciesze sie, ze Ada ma Tate :)

Tate, ktory kocha i ja i mnie. Tate, ktory kocha nas obie.

Ada bedzie w milosci sie plawic jak maly rekinek plawi sie w oceanie bezkresnym i dzikim a jemu przyjaznym.

Naucze sie Ady, naucze sie miec rodzine ... wszystkiego sie naucze i bedzie to Lekcja Najwazniejsza.
Cala reszta to dodatek ....


2 komentarze:

Miau pisze...

:-) Ty nauczysz się Ady, ona nauczy się Ciebie. Was.

der bildverlust pisze...

Gratulacje Sylwia!! I pozdrowienia dla calej Waszej trojki!