piątek, lipca 18, 2008

foto blog ....


zabawy z ukochanym Tata


MOJA Najmilejsza juz siedzi .... ( troszke)

Slucham sobie rosyjskiej skocznej piosenki myslac o mojej przyjaciolce Juli.

No i po wizycie ostatniej u Cioci Marysi to juz wiem bardzo dobrze, ze bialoruskiej we mnie krwi dostatek .

Krwawy dzis dzien bo piete rozcielam maszynka do golenia .... BAAARDZO.

To wszystko chyba robie podswiadomie na fali "Dextera" /// cudownego filmu (TV SHOW), ktory polecil mi Marcin a ktory ogladam z rozdziawiona geba razem z Johnem.

Dexter jest psychopatycznym morderca.

Przy okazji pracuje w laboratorium kryminalnym i fascynuje sie krwia.

Ja nie fascynuje sie krwia.

Nie fascynuje sie rozcieta pieta.

Fascynuje sie moja Ada ;)

Ada juz od godziny ponad spi.

Zaraz napijemy sie winka odrobinke a pozniej Dexter, Dexter, Dexter.

Wlasnie, zakochalam sie.
W Rudy'm.
Inaczej mowia na niego : Ice Truck Killer

;)

Brak komentarzy: