niedziela, maja 17, 2009

Zgierska .... i Historia Zatoczyla Krag

Nawet za 100 lat .... gdziekolwiek bede .....
otwarte okno
stara skrzynka na wegiel
miejsce na listy
klamka miedziana
Zgierska
W obliczu wspomnien i dziecinstwa
i w obliczu zmeczenia ....

Moje dziecinstwo gdzies w czasoprzestrzeni trwa byc moze ....
i biegne po schodach .... albo czaje sie i jest ciemno
jestem brudna od zabawy z innymi dziecmi
jak Ada dzis ...

ten sam trzepak, hustawki, karuzele, ten sam piach pod nogami, podobne drzewa.

Wszystko takie samo tylko dzieci inne.
Moje dorosle kolezanki .... mowia czesc mnie - swojej doroslej kolezanc












































































Ada i Juli dzis








Turu, Martishia, Ja i Magdalena -wczoraj






TUR









Piatek u Ani Granys i Milenki








life oh life

1 komentarz:

der bildverlust pisze...

totalnie mnie wzruszylas zdjeciami ze Zgierskiej. Co u Ani? Jest w Polsce?