środa, października 04, 2006

godziny ...

Gocha i Ja ... tak sie skalda, ze bylysmy przyjaciolkami przez 20 lat ... poznalysmy sie w I klasie szkoly podstawowej, potem LO razem, potem osobno ale razem studia ... a teraz ... teraz tanczymy r a z e m na tym zdjeciu
( zadnych resentymentow )



Moja Mama ( Violetta ) i John ... na legendarnej Zgierskiej
(na scianach zdjecia i portret Violetty)





moje lapy .... /fota zrobiona przez Johna




Kinga i Arek na weselu Gochy D.



Moja przyjaciolka - Boska Kin - mozna Ja ogladac w "Pogodzie na piatek" w kazdy piatek na II pr o 21:00 ( ja moge ja ogladac kiedy zechce ;)




To Carolina - moje dobra z radia kolezanka, piekna, madra i slodka ... /fota z naszego girl's party .... ostatni piatek ( w tle Monika L.D. - moja wrozka )



Brak komentarzy: