poniedziałek, stycznia 31, 2005

AUTO TRUP

Auto TRUP!
Wiec nie pozostaje nic innego jak zostać bogatą i kupić Toyotę Rav – życie – czarny koń, nie pozostawia mi wyboru.
Sąsiad naładował akumulator i teraz .... nie pala się nawet światła ..... taki los, jechać drogą bez światła, to znaczy wlec się drogą bez światła .... eh. Let it be.
„When I find myself in kind of trouble ...”.Mamuśka nadjeżdża właśnie busem.
Wczoraj ogladaliśmy z Kaczym „Amores Perros” – jeden z bardziej wstrząsających filmów. Taki film po których chce ci się rzygać, mocny i bardzo dobry i pozostawiający wrażenie .... i to jakie. Ja już widziałam Amores Perros ... kilka lat temu i zapamiętałam. Podobny film to „Funny Games” taki mocny na maksa.
Mocniejszy niż „Nieodwracalne” i „Requiem dla snu”.
Może idac do tej Gazety na rozmowę, jakkolwiek rozmowa będzie dotyczyła pracy w radiu ... powinnam zabrać jakieś swoje teksty i zostać raczej panią redaktor?
Dużo zastanawiam się nad CZASEM ... to na fali opowiadania, filmu: „Meet Joe Black” i obserwacji. Kaczorek powiedział dziś rano: „Mam wszystko ... z wyjątkiem czasu”.
Ja mam TYLKO czas .... jakie to przewrotne. Mam tak dużo, dużo czasu. Za chwilę dojdę nawet do wniosku, ze czas jest moim przyjacielem.
Dobry układ z czasem miał też Dorian Gray ... uniwersalny potwór. Myślę, że dobry układ z czasem może być demoralizujący.
Mogę: czytać, pisać, medytować, spotykać ludzi ... Ale nie wszystkich ... większość gdzieś przepadła. Ludzie się „statkują” tak to wczoraj określił Lu. To też prawo czasu ... ustatkować ludzi a później ich wyrwać z tego ustatkowania w wieczność.
Może statkowanie się jest pierwszym krokiem do wieczności ... takim pierwszym w śmierć ... pomijając krok narodzin, ten zerowy.
A jeśli za chwilę i mnie przyjdzie czas się ustatkować?
Czy ustatkowanie to zmiana w statek, który osiadł na mieliźnie? Czy na pewno wolę dryfować po wodach terytorialnych .... Ktokolwiek mnie znajdzie do tego należę? TAK!
Ktokolwiek mnie znajdzie, do tego należę ... „If you want me I’m your country, if you win me I’m forever „ (Cardigans). Mam też czas słuchać muzyki. I am the happy one. The sadness is fadeing away ....

Brak komentarzy: