sobota, grudnia 29, 2007

Szczesliwego Nowego Roku 2008 !

Sunset Walk /Spacer o Zachodzie Slonca ... nad Atlantykiem ( od razu mysle sobie o Slowackim i czuje jeszcze wiekszy ROMANTYZM ) ....ale bez dramatyzmu, bez ....








Wszyscy patrzymy w tym samym kierunku a ja jestem najszczesliwsza istota na ziemi, co chyba widac, co widac na pewno .... na 100% ( 100% wymarzonych procent )

BOGOWIE!





My dzisiaj ....


Ada i John czynia mnie najszczesliwszym z ludzi ....





Amy & Detta ( best friends)




Siostry


Kathleen i Barbara na plazy w Hull, odwiedzaly ja czesto jako nastolatki ... taki moment wspomnien o zachodzie slonca ( Kathleen & Barbara at the beach in Hull, they used to visit this place as teenagers .... sweet moment of remembrances just before the sun set )

Piekny spacer, na mysl o nim moje serce .... drzy radosnie .... Dzis wybieramy sie tylko z Johnem ( nadal mamy gosci ) na romantyczny obiad ..... zaraz po zakupach .... W domu pachnie czekoladowym ciastem .... a moje serce zmienilo sie w czekoladowe ciasto. Mozna je zjesc i jest slodkie i cieple i pyszne .... jest jak marzenie .... Chcialabym krzyczec Chwilo Trwaj - ale nie .......

Nawet taki piekny spacer musi przeminac. Niech wiec zyje przemijanie ...........

I tak na Nowy Rok cos Wam powiem, wylosowalam ta mysl w chinskim ciasteczku z wrozba:

"The pleasure of what we enjoy is lost by wanting more"

"Przyjemnosc tego z czego sie cieszymy, co mamy, zostaje zgubiona gdy chcemy wiecej ...."

Nie chciejmy wiec wiecej kochani , ok ?
Caluje Swiatecznie i prawie Noworocznie

Brak komentarzy: