środa, września 26, 2007

Zapachy serio do mnie teraz przemawiaja


Zapachy serio do mnie teraz przemawiaja

Odżywka z papai polozona na wlosy. Odzywki zapomnial siostra,wiec trafil mi się prezencik.

Piekne zapachy .,.... i w ogole wszystko piekne . Czytam ksiazke „LOD” .... Sorokina, nie ma jak rosyjscy pisarze.

Tam jest o sercu duzo , inaczej niż moznaby myslec.

John powiedzial mi, zebym poszla do pracy.

Tylko ze mnie teraz w ponad 3 miechu ciazy nikt nie zatrudni ....

La la la.

Ale cos sobie wymysle. Wyjscia nie mam chyba, zaprawde.

Violut stanal maksymalnie na wysokosc zadania. Matki zawsze prawie staja na wysoksoci zadania. Fajnie, ze będę matka. Ojcowie na wysokosci zadania staja nieczesto ... to rozni ich od matek. Dobrze, ze w tym wcieleniu nie będę ojcem.

Powiedzialam J., ze w takim razie, w obliczu niecheci pomocowej, nie będzie ogladal swojego dziecka, a dokladni ze nigdy go nie zobaczy ( w domysle: nigdy go nie zobaczy, bo my obydwoje umrzemy z glodu).

Jak zwykle wszystko skonczylo się na wielkich deklaracjach w stylu: nic się o kase nie martw, to kwstia i obowiazek tatusia –

La la la.

Będę zyla biednie ale będzie gittes, sram na kase.

Mysle o dziecku kolyszacym się we mnie tak cudnie ,...... kolyszacym się wlasnie .......

Ono nie mysli ono się kolysze li tylko kolysze ..... i wzrasta.

Dzis wymiotuje ostro.

Bogowie!

Moje dziecko spokojnie się kolysze we mnie, jestem dla niego, jak ocean.

No i stane na wysokosci zadania.

Matki prawie zawsze staja na wysokosci zadania.

Brak komentarzy: