czwartek, września 27, 2007

tozsamosc/ identity

Zima na koniach w Nowecinie kolo Leby. Fote zrobila Agata Jozwiak .... jak umizgiwalam sie do czarnego jak marzenie konia ...

Chcialabym zeby byl tu jeszcze zdjecie moje i Kaczora .... zrobione pod starym Debem w MIROWIE .... dzis pisalam o tym do Niego .... To byl niezwykly moment .... niezwykle drzewo, wyciete w zeszlym roku ....
Szukalam go, chcialam Johnowi pokazac, ale znalazlam PUSTKE ...


Moja Megan, zdjecie zrobione w Spale .... ja je zrobilam ... Megan byla nim Zachwycona i ja tez.



Czchow .... Gocha zrobila to zdjecie ... mialysmy po lat 19 .... utrzymane w indianskim klimacie. Pamietam, ze sporo balowalysmy tam na dyskotekach .... nie do wiary (!)


Ja i Magda Bogus ( jutro ja zobacze w Kolumnie ja i Tymona jej syna). To w Dlutowku ... Wyjechalysmy tam pod namiot na konie w trojke: Magda, Aneta - moja kuzynka i ja. Mailysmy pewnie po 18 lat.

Tutaj mam 16 lat i jestesmy z Gocha na obozie konnym .... w Borkowie kolo Kielc. Pamietam, ze strasznie nas tam glodzili i caly czas pilam kawe zbozowa ... zeby nie wykorkowac. Pamietam tez jak siedzialam na koniu tylem w trakcie cwiczen, a on zaczal galopowac .... nagle ..... a ja cudem nie spadlam i nie umarlam ....


Roczna China .... przeciaga sie pod stolem .... Mialysmy jeszcze dywan i stary segment na Zgierskiej i stare lozko ....nadal mamy ten koszyk , teraz "robi sie" w nim moj sweter.
A to zdjecie, ktore zrobilam sama ... maly Patos zrebak i Cykada .... Zrobilam je majac 17 lat .....
14 lat temu. To zdjece zobylo pozniej jakas nagrode .... Zaczelam jezdzic na koniach.


W dzecinstwie zbieralam kartki z konmi

Tutaj mam 18 let, siedze w sloncu na pomoscie w Przywidzu. Jest ze mna Gocha i Violka. Za mna labedzie ....

Ja i dziadek Alek .... na zdanym zdjeciu nie ma mnie i mojego ojca.



To ja ... bardzo mala ja ... pewnie 6 miesieczna .... leze sama .... i ktos robi mi zdjecie ...
Mam na sobie sliniak z oslem


Ja na moich 2 legitymacjach, na lewej mialam wszy i balam sie, ze jedna akurat w trakcie zdjecia wyjdzie mi na czolo. Mam na sobei sweter mamy, taki miekki, bardzo go lubie i jestem z niego dumna ..... Na srodkowej legitymce jest moja kuzynka, sliczna Anka Bautenbach.

Tancze a raczej tanczymy ....
Wcale tego nie pamietam, ale dobrze sie bawilam ...


Na zdjeciu po lewej mam jakies 9/10 lat i nieznosze chlopa mamy Piotra. Na duzym zdjeciu tancze .... w przedszkolu na zabawie.

Duzo mojej pozowanej mlodosci ... zawsze podobno chcialam byc na zdjeciach usmiechnieta, a najbardziej na zdjeciach z Zoo. Stalam w tym swoim czarnym futerku, dumna pewnie z niego usmiechalam sie do aparatu mamy .... a z tylu stal gepard .... albo tygrys ;) Zawsze bylam odwazna. Na zdjeciach widac tez dziadka Alka i mame, ze mna ...

Po prawej bialo pomaranczowa kostka, ktora wycielam sobie do gry na gitarze .... medalion, ktory dostalam od Piotra chyba w Mirowie .... Zapomnialam swojego amuletu, a on zdjal ten z szyi i zalozyl na moja. To aztecki amulet - slonce - symbolizujace ZMIANY.
Jest male zdjecie Babci Wandzi. I zdjecie moje i Michalskiej z "Szafy" na Rewolucji .... 1997 rok ... dokladnie 10 lat wstecz. Michalska miala 29 a ka 21 lat. Pilysmy piwo .... widac jego rurke i bardzo, bardzo dobrze sie rozumialysmy ....

Mam 24/25 lat i rysuje najbardziej buddyjski rysunek, na drzwiach do pokoju ... nie da sie go zdjac, zniszczy sie ... ale wkladam w to tyle pracy, czulosci i milosci, nie dziwota jestem zakochana najprawdziwiej, pierwszy raz naprawde .... Rysuje wiec Wszechdobrego i Wszechdobra uprawiajacych milosc ....

Moj pokoj na Zgierskiej .... na scianie tuz nad moja glowa wisi JIM ... Piekny Kalendarz z 2000 roku .... przywiozlam go z Alaski, dostalam w prezencie .... tam dostalam najwiecej ksiazek o The Doors .... nie wiem dlaczego .... ale tak bylo .... Na scianie pocztowka z wystawy Andy Warhol'a na ktora wybralam sie do Palacu Poznanskiego .... 5 lat temu z Lukim.
W ramce po prawej stronie ... siedzimy z Kaczorem w Avignon'e na Poludniu Francji i ja patrze w prawo a on w lewo ... Zdjece sprzed 6 lat. Mamy na nim po 25. Ja tesknie za Piotrem. Heidi robi fote. Dwa zdjecia zamkow zrobilam ja: Mirow ( 10 lat temu .....) i Heidelberg .... dwa cuda .... rak ludzkich ....
W okraglej ramce jestem ja i Mag. Wychowalysmy sie razem ...

Brak komentarzy: