poniedziałek, września 10, 2007

Now when my house has burnt .... I will have better moon view



Jestem Sylwia, Jestem w ciazy .... nie mam slodkiego
mezusia, ktory glaskalby mnie teraz ( szczegolnie
teraz po brzusiu .....) .... Sprawca Zajscia ..... pozostaje w Ameryce. Sprawca
Zajscia, brzmi jak z kroniki kryminalnej.
W jakims sensie bylo to Zajscie przypadkowe w innym
sensie
..... moze calkiem nie, bo przeciez od 3 lat ...
meczylismy a czasem radowalismy sie razem. A teraz, na
chwile obecna jestesmy razem nieszczesliwi ( to
wczoraj uslyszalam przez telefon ..... ). Ja
telefonicznie raczej sie tylko usmiecham i
przytakuje i przyznaje sie do win wszelkich, do mojej
winy najwiekszej : nie bylam szczesliwa w ameryce, a
przeciez wszystke wyrwane z 3 swiata Polki tam
wlasnie odnajduja szczescie .....godzac sie na piekna
rzeczywistosc .... jedzenia z konserwantami ( bo
koncu od tego NIKT jeszcze nie umarl, prawda ? A
nawet uwaga : ludzie zyja duzo dluzej sczesliwiej:
nawet 85 letnia pani nadal prowadzi swoj samochod
........ ).


Jestem Sylwia, mam 31 lat nie ma przy mnie mezczyzny
ukochanego, w ktorego oku nie nienawisc blyska, lecz
troska.

I musze odpowiadac telefonicznie na pytania: -
Dlaczego chcesz dzecka z kims, z kim nie jestes
szczesliwa? -
-Bo aborcja jest karmicznie zla .... -, - Choc staram
sie
oczywiscie rozumiec amerykanskie podejscie, ze jest
raczej jak zeba wyrwanie"- A nawet i nie to, bo
przeciez NICZEGO CI NIE UBYWA, prawda ? -

Jasne, jasne, niczego ci nie ubywa.
Ja jakkolwiek wole by mi przybylo. Tych kilogramow i
wody w organizmie .... i tych wszystkich
niedogodnosci i bezsennosci nawet.

Wyobrazalam sobie tej nocy ostatnej, czesciowo
bezsennej , jak jestesmy w gorach ja i on ( on nie
lubi gor) .... i jak niesiemy sobie w nosidle
takim
z kolorowej szmatki to dziecko na plecach .... i
jak sie wspinamy i jak jest fajnie.

Fantazjuje, bo oczywiscie tak nie bedzie. Jak tylko
zaczynamy rozmawiac na POWAZNIEJSZE tematy NP. NA
TEMAT MOJEGO POWROTU ... robi sie gorzko i CICHO
....... Oj cichula sie taka robi, "po wielkiemu
cichu ..... ".

Poszukiwalam nieznanego .... ale nieznanego
mistycznie .... choc moze nieznane w czlowieku tez
ma taki posmak ... Poszukiwalam czegos bardziej
niezwyklego, jakkolwiek. A znalazlam brazyljska
telenowelle.

Troche czuje jakby ktos uczynil mnie bohaterka
ksiazki .... Tylko, ze to nie jest d o b r a
ksiazka. To
ksiazka dla tlumu.

Takie ksiazki dobrze sie koncza. Moze moja OCALI
chociaz ZLE zakonczenie?

A moze .... za rokiem spotkam czlowieka ..... ktory
powie : Oh Ukochana, Oh Piekna .... Oh Boska .... chce
Cie czcic kazdego dnia -
A ja wytrzeszcze oczy, zabiore dziecko jak najdalej
od tej osoby i zwymiotuje smiechem na te deklaracje
...
Powiem : -Moge Cie stuknac Maly :)
Moge stukac cie cala noc ... gdzies na klatce
schodowej, z dala od domu bo dom jest swiety -

Jestem Sylwia , bede miala dziecko za 6 miesiecy, wiem
z kim ale to nie czyni mnie bardziej bezpieczna
... niz gdybym nie wiedziala.
Sprawca Zajscia ... to dobry chlopak ... dzieciak
dobry, ktorego porazila rzeczywistosc ojcowania .
Mnie n i e m o z e porazic .... M u s ze
pozostac otwarta i
usmiechnieta i dawac sobie rade.

Tymczasem rozmawiam z J.M.
Jeremy Morrissey: I said I would brush your hair
everyday
sylwije: wow
Jeremy Morrissey: treat you like a godess
Jeremy Morrissey: adore you eternaly
Jeremy Morrissey: we can touch lives together
sylwije: :)
sylwije: u will tread me like a godess for 1 year
and than like a hausewife
sylwije: I know life now ... eh
Jeremy Morrissey: want to meet?
sylwije: sure
Jeremy Morrissey: if were going to marry,its a good
idea
Jeremy Morrissey: lol
Jeremy Morrissey: can i stay with you ?
sylwije: hehehehehehehehheeh
sylwije: yes

Jestem Sylwia, jestem w ciazy ... nikogo nie szukam.

DRZW BYM POOTWIERALA, zerwala dachy i sciany ....


"Teraz kiedy splonal moj dom
bede mial lepszy widok na ksiezyc"

Teraz kiedy splonal moj dom, bede (bedziemy mieli)
lepszy widok na ksiezyc ....

Now when my house has burnt .... I will have
better moon view ....


ENGLISH VERSION ( removed)


Brak komentarzy: