czwartek, listopada 10, 2005

Ukochany!!!!
Juz za chwile 11 listopada a co za tym idzie Najwazniejszy Dzien - Imieniny MojegoPrzyjaciela!!!! Mojego przyjaciela! Slodkiej Kaczicy!Mojej ZDOLNICY!!!!!
Tesknie ... w ten dzien jeszcze bardziej, bo wiem ze gdybys byl tutaj - pilibysmy razem i lapali sie za parowy i to by bylo TO!!!!!!!
Slucham Cardigansow - nowej plyty! I tym mocniej mysleo Tobie, bo Ty tez jej sluchasz, prawda .....
I gadam z Johnem o przyjazni ... bo on tak latwo uzywatego slowa ...... eh .... A to jest TRUDNE slowo ...odpowiedzialne slowo, wielkie slowo ....
John napisal : ide na papierosa, a ja na to - ide spac...... hehehehehheheh
Cos sie konczy ale nie jest mi smutno Kochany ..... bo to wszystko i tak to taki maly koniec czegos........ i nie ma znaczenia wiekszego ....
Napisalam maila do Ewi ..... Bo tak sobie mysle, Ty i Ewi ...... takie wazne OSOBY .... Takie wazne i Piekne Osoby ..... Kocham Cie w Twoje imieniny i gdy pali sie pieknie pachnaca swieca .... Kocham Cie .......... i Cenie ........ i Tesknie..... i wypije zaraz Twoje Najwspanialsze Zdrowie! Marcin ....! Bogowie!Moj Ukochany, MOja Wielka Milosci tak zrealizowana i taka namacalna nawet podczas nieobecnosci!
Niezwyklosci Moja! Przyjazni Moja Slodka i PociechoMoja .... To chyba bedzie LITANIA .... " O Marcinie mej nedzywielkiej sie ulituj " heheheheheheheh. Baudelaire prawie .....
O Bogowie ...... Miejcie Go w opiece izsylajcie samo dobro .... :)))))))Kaczico Kocham !!!!! Kocham Kaczico!!!! Tak dzis jak wczoraj jak za 100 lat ....... i dzien dluzej Kocham..............................Kocham ... tak po prostu ..... KOCHAM ! I dziekuje za To bo to Czyste Samo Piekno!
Sylwia

Brak komentarzy: