niedziela, listopada 13, 2005

PIANISTA


Filharmonia to miejsce albo nudne albo ... niezwykle .... najniezwyklejsze ....
A t a filharmonia jest piekna ... i to, co w niej tez jest piekne.
Weszlam nie pokazujac zaproszenia, widac dostrzegli na mej twarzy rozmilowanie muzyczne ..... nie wiem ....? I usiadlam na IV pietrze ... na srebrnym podwyzeszeniu i wyjelam ksiazke Tochmana : Corenka i zaczelam czytac .....
Oczekujac ....
A kiedy usiadlam w lozy .... oparlam sie o sciane .... i zobaczylam, ze najpierw na scenie jest tylko Pianista i Fortepian ....... a juz po chwili wielkie rzesze ludzi ..... i ze on gra bez nut ..... ze po prostu ma to wszystko w sobie . I to bylo slychac ......
Zachcialo mi sie plakac ....... i to mocno ...... dawno juz nie chcialo mi sie plakac. Kiedy chcesz plakac w obliczu piekn a to to jest zupenie inne i .. bo to jest taki placz bez zalu .... tak mysle .....
Wyobrazilam sobie film Polanskiego .... i tamtego Pianiste .... i to jak zapytany juz po wojnie, zmaltretowany ... odpowiedzial .... - Bede dalej gral w Polskim Radiu - ... To byla najskromniejsza odpowiedz jaka slyszalam w zyciu i nie w zyciu ....
Bede dalej gral w Polskim Radiu .....
W tym dzisiejszym Pianiscie, ktorego mialam szanse sluchac .... BYL / JEST geniusz.
Nie umiem o tym pisac " n a blogu" wybaczcie.
U hahahha u hahahahahahahah
teraz cos bardzo waznego Bogowie !
Kinga i jej noc u mnie. NOC.
"jesli poznasz cos wyjatkowego, cos co tak bardzo ci smakuje, to nie szukasz juz niczego innego " - powiedziala mi .... i ja to uslyszalam.
powiedziala tez : czasem na naszej drodze pojawiaja sie ludzie, ktorzy otwieraja nam oczy i pokazuje, ze MOZNA TAK CZUC .... i to sa momenty .... tak .....
bo latwo o tym, ze MOZNA czuc zapomniec i popasc w cyniczny klimat ..... klimat " a niech bedzie i to .... to wszak wygodne .... to dla mnie dobre ...."
Nic czego nie czuje, nie jest dla mnie dobre .....
Odnalazlam wyjatkowosc .... ona rozplywa sie we mnie ... jak muzyka ...
muska mnie jak jego palce klawisze fortepianu.
Jak i n n e palce, moja skore ... I want him so ....

2 komentarze:

My Daily Struggles pisze...

greetings from the usa.

Sylwije pisze...

why are u sending m egreetings from USA, u cannot even read my blog .... ? Why? Cuz I used the word " pianist" ? Best regards