czwartek, sierpnia 09, 2007

rozmowa

- Jesli nadal uwazasz, ze sa na swiecie lepsze rzeczy niz nadchodzace Ja .... to Ja ci udowodnie, ze sie mylisz ..... -

-Ale to Ja mialam gadac z Toba a nie Ty ze mna .... -

-Ale Ty ze mna nie gadasz ..... -

-...................... no tak ..... nie gadam bo nie wiem, co Ci powiedziec ..... jedno jest pewne, chce Cie zdecydowanie .... -

-to oczywiste .... jak mozna by bylo mnie nie chciec ..... -

-Jestes kims niezwyklym chyba , co ? -

-Jestem pewny siebie .... -

-Lubisz jak plywam? Lubisz jak sie wsciekam ? -

- Plywanie jest najlepsze ... -

-Jak to wszystko sie dzialo to ja najbardziej na swiecie bylam zafascynowana nurkowaniem "no limits" wiesz ..... wsiadasz na winde i ona ciagnie cie ...... 170 metrow w dol ...... pozniej napelniasz balon i wracasz na powierzchnie ........ i lapiesz powietrze, to musi byc jak narodziny....... heheheheheheh -

- Jestes wesola i smieszna taka .... -

-No czasem tak, jak sie nie wsciekam .... dzis jedziemy zeby powiedziec o Tobie , mamie Johna .... -

- Po co ? -

-Nie wiem ..... nie mam pojecia. Najwazniejsze pewnie, ze ja wiem .... nie pale, nie pije .... wypoczywam .... pewnie bede medytowac .... i uprawiac joge .... no i plywac oczywiscie, skoro lubisz ..... -

-Znajdz mi jakies imie, ok ? -

-Nie wiem, trudno jest nadac komus imie .... W wielkim wozie na niebie jest jedna gwiazda, druga od lewej strony .... ma swoja nazwe .... ale to dziwaczne imie ..... -

Brak komentarzy: