niedziela, lutego 05, 2006

tuz za rogiem ...

Z rogiem ... tuz za rogiem czeka mężczyzna, na którego, ja z kolei czekam.


To zdanie, jest wyzywające i plugawe, pytanie brzmi, jak wiele z nas może je głośno wypowiedzieć, mając to co mamy.

Wibracje ... takie lub inne .... na ustach, które pękły ... mała czerwona ranka, pamiątka.

Nie, nie ma moich ustach, ja nie mam takich pamiątek, ale ile z nas je właśnie ma.

I czy to pamiątka, czy ranka czy rana .... czy coś, co trzeba będzie długo leczyć, czy po prostu nic ?

Kobiety, nasze usta, która mówią wszystko. Błogie odczytywanie ..... spektaklu ostatniej nocy .

W twoim domu, załóżmy że w twoim domu czeka ktoś, ktoś ważny ... a ty wychodzisz, po papierosy albo pieluszki albo po chleb. I za rogiem .... spotykasz swoją cała przyszłość. Nieważne jak wygląda. Ważne, że to on. I myślisz sobie, źle wybrałam i do domu nie chcę już wracać. Dlaczego tak źle wybrałam.

„Wybrałem cię spośród milionów, wybrałem Cię tak, jak mogłem wtedy najlepiej , wpuściłem cię do swego domu, nie myślałem co gdzie i kiedy „ Kazik.

Dopóki może stać się coś nowego, dobrego, innego .... dopóty ogień nie gaśnie ....


Dlaczego, patrząc na większość kobiet, widzę że nie żyją ?

Że nie mają ust, które mówią?

Że ich seks jest mdły a życie nudne i wypełnione tęsknota albo już nawet nie tęsknotą ?

Idąc ulicą, szukam czerwonych niepomalowanych, napęczniałych ust. Które mówią prawdę, nie mówiąc ani jednego głupiego słowa.

Złe wybory wynikaj z ... ? Z przekonania , ze to akurat ten ... wynikają z niecierpliwości, która cieszy tylko Mojego Ojca.

Hehehehehehehehehe.


Kobieta o błyszczących oczach, wychodzi w nocy z pokoju mężczyzny, którego dopiero poznała .... I lśni. To jest lśnienie. Albo inaczej – „ czy myślałaś o tym, co się stać może między nami dwojgiem, tu stać się może coś nowego , coś strasznego .... ? „ kazik

Czego pragną, w kobiecie mężczyźni? Żeby .... kiedy wychodzi od z rana .... miała usta naznaczone i żeby jej włosy elektryzowały .... w rytm tego, co było. W rytm po prostu.
Żeby zostawić w kobiecie ślad ....

Niektórzy biją .... inni .... zostawiają sińce pocałunków .... ale ci, którzy za rogiem ... niebezpiecznie czekają na wychodzące po papierosy albo pieluchy kobiety .... zostawiają pamiątkę wszędzie .. ..
Taką uniwersalna. Taki znak, pieczątkę.

Za rogiem czeka mężczyzna, który i mnie zostawi z pamiątką najbardziej niezwykłą.

Dotknę prawa ręką ust .... jakbym dotykała ud .... a tam pod palcami .... poczuję ... inne pulsujące życie ..... Jakby moje ust były częścią innych ust.


Wstanę w nocy po ... i w lustrze, w dużym łazienkowym lustrze, nie będę w stanie objąć tej czerwieni.

Czerwień rozpełznie się, jak płomień który najpierw ogrzewa a później trawi ..... i niszczy w rezultacie.

Ale .... nie mogąc tego objąć .... będę się do utraty wzroku wpatrywać w siebie właśnie.

Tak prosto jest odkryć, czy wybór jest dobry. To najprostsza rzecz .

Jeśli nie zostaje piętno, nie warto piętnować!

Nie piętnuje się słodko kobiet .... które nie mają ust.


Brak komentarzy: