piątek, lutego 24, 2006

bonjour

bonjour

jako kobieta wielo wielo letnia jestem zdystansowana i spokojniejsza.

1. s w i e t n i e sobie ze wszystkim radze, nawet z rzeczami, ktorye innych zaprowadzilyby na "hak" ;)

2. mam makabryczny kaszel ..... nie wiem czy to dobrze, czy zle

3.jestem na urlopie, co czyni mnie jeszcze bardziej out'sider'ska

4.wiem ze : jedynym usprawiedliwieniem dla bycia w zwiazku jest MILOSC ( wiem rowniez ze 90 % populi nie ma o tym pojecia ... bo przeciez milosc trudno jest rozpoznac ..... ) Za milosc najczesciej bierzemy jednak " lek przed samotnoscia" ////// a zaiste musi to byc lek absolutny.

5.czlowiek ktory nigdy sie nie myli jest jak drzewo ktore sie nie pali ....

6. mrok nienawidzi swiatla

7.tungus jest najwspanialszy

8.moja mama jest nadal w Krakowie

9. marze o Kolumbii

10. marze o Kubie

11.marze o Kaczorze

12. najbardziej lubie marzenia na K.

13. nie lubie moralistow chociaz sama juz winnam moralizowac

14.nie pojechalam na narty

15. mam w domu wiecej kwiatow niz kiedykolwiek

16. walcze w slusznej sprawie ( tylko dla wtajemniczonych w sprawy kartelu)

17.mam maske czarownicy

18. sylwia jestem i nic sie nie zmienilo

19. kocham Johna

20. John kocha mnie

21. nie mam ukrytych pragnien

22.oblaza mi skory do okola paznokci co wyglada nieestetycznie

23.mam nowy czarny biustonosz 95 C

24.powinnam juz zaczac handlowac bronia w Abisynii i to jest jedyna rzecz jaka powinnam ( u hahahahahahahahhahah)

25. napisalam swietny spot ( powinniscie go wysluchac )

Extra news:

John: Sylwia, I have something to tell u .... me and Tungus decided to join the ARMY .... we are going to the WAR tomorrow .... we will fight for OIL .... I mean ..... for the country .......

To wiadomosc z ostatniej chwili! ( that is what John said 2 minutes ago .... wearing army clothes ....... and Tungus did agree!!!!!!!)


Brak komentarzy: