czwartek, lipca 26, 2007

wazna rozmowa z dzis .....


Rubinowy
jak Ci sie układa

Sylwia
srednio

Rubinowy
??
Sylwia
well .... pojawilam sie w nowym kraju, nie mam tu nikogo
jestem zdana na Johna

Rubinowy
przechodzisz kryzysy
jako samodzielna kobieta

Sylwia
znalazlam sobie sama praca, jako asystentka fotografa.
tak mam kryzys

Rubinowy
chyba rozumiem
Ty jestes typ zwierzecia towarzyskiego

Sylwia
znalazlam tez prace w organizacji humanitarnej pomagajacej na Haiti.

Rubinowy
musisz miecd ludzi wokół siebie, którzy chłoną Ciebie i twoje emocje

Sylwia
ja jestem typ, co chce miec kontrole nad zyciem i swoja kase

Rubinowy
inaczekj nie funkcjonujesz
Sylwia mam powązne pytanie : czego ty chcesz od zycia?tak naprawde, bez pieknych slow ?

Sylwia
zrealizowac swoja pasje: pisanie, podroze .... milosc
chcialabym zeby john mnie kochal na zawsze, zebym mogla podrozowac np na Haiti z misja, zebym sobie pisala, i zebym mogla wrocic do Polski i czesto bywac z moimi przyjaciolm i
moze chcialabym miec dziecko tez

Rubinowy
dziecko uważam, że powinnaś miec ale to moja osobista opinia,
widzisz chodzi o to że w mojej opinii
tylko i wyłacznie Potrzebna Ci próba odpowiedzialności i ktoś kogo bedziesz mogła kochac
bezwarunkowo
rozumiesz ??

Sylwia
tak .... rozumiem

Rubinowy
rozwine
ja wiem co przeżywasz w związku z tata
swoim
i swoim zyciem
i pfrzypuszczam jak bolesne były Twoje rozterki
związane z tym tematem
widzisz w mojej opinii
potrzebna Ci rodzina

Sylwia
tak ..... zgadzam sie z Toba

Rubinowy
potrzebna Ci Sywkowa rodzina

Sylwia
ale to musi byc dobra rodzina a o taka trudno
odczytujesz i nazywasz cos czego ja nie umiem
RODZINA


Rubinowy
MYsle ze zawsze uciekałas od tego
bo bałas sie że zostaniesz sama

Sylwia
tak zawsze uciekalam od tego ....
, nadal sie tego boje

Rubinowy
wiem, ze jako partner nie jestes najłatwiejsza
stawiasz wysoko poprzeczke i szybko sie irytujesz brakiem spełnionych wymagań


Sylwia
bardzo wysoko
bardzo sie irytuje
Bogowie jakie to proste sie wydaje -rodzina, I NEED RODZINA!


Rubinowy
a potem facet zbyt słaby od Ciebie ucieka
skupiasz wokół siebie swoistą cyganerie ludzka
sylwkową rodzine
ludzi z radia
ludzi poznanych w drodze
bardzo czesto na tej drodze stają mężczyźnie
intelektulaiści
dla których jestes wyzwaniem
oczekują że Ty to Ty
bo umiesz z nimi rozmawiac
jesteś równorzednym partnerem
zdobycza, która sie poszczyca
mysle jednak, że nie zdajesz sobie sprawy, ze oni w głebi serca nie szukaja Ciebie jako wypełnienia
domu
Sylwia
ale oni ci ludzie przychodza i odchodza i nic nie jest na stale
zyje tak, ze nie mam nic na stale, gdzie zagrzeje miejsce, to juz uciekam i juz mnie tam nie ma

Rubinowy:
widzisz
to nie ludzie dobieraja Ciebie Sylka
to Ty ich dobierasz

Sylwia
...
dajesz mi poczucie mocy

Rubinowy
i To jest Twoja zyciowa siła
cobyś nie mówiła o swoich jazdach
życiowych
histeriach i furiach ,
mówię to szczerze i to nie tylko moja opinia,
jako człowiek i osobowośc jestes osobą silna
tak Cie postrzegaja
jako kobieta chciałabys sie na kims oprzeć i ale nie uciekaj od siebie nigdy
jak człowiek podróznik znakomita pisarka
Sylwuś jestes osba silna
więc nie rozczulaj sie soba
Sylwia
nie bede


Brak komentarzy: