wtorek, sierpnia 09, 2005

czosnkowy smak - panierowany ser

panierowany ser byl na obiad w kantynie
kantyna to miejsce ktorego nie lubie

i znow chca mnie wsadzic do wiezienia
i tego tez nie lubie
bo chca ze mnie kozla zrobic
albo owce czarna
czarna jestem przez pofarbowanie
koza raczej nie
nigdy nie dalam kropli mleka
owca ..... nie owca
diabel - nie diabel
baba

ponoc fajna baba
taka baba co to
pociaga
"chce myc twoje naczynia"
czy taka propozycja to
erotyczne zaproszenie?

tesknie za toba ...
eh ludziska
ja mam na glowie
na lbie inne sprawy
jak zachowac sie
w calosci .....

a zachowywanie sie w calosci
jak sie zyje pelnia
to pierwsze z wyzwan
mozesz wyzywac
i wyznawac
i mozesz zawsz
dostac
to
czego chcesz ....

bo ja dostaje
a i czasem trzepnie
mnie wtylek
niewidzialna reka
za duzo erotyzmu
w mojej glowie

moze jestem za dobra
w czysto fizycznym sensie?

w paskudnie bialej bluzce
szukajac dziewczynki
we mnie
znajduje
dziewczynke
bo zawsze znajduje


Mysle o kaczicy .... ze wszystko wiem .... ze wiem o co chodzi .... ze wiem, ale nie powiem ...

bom niemota
kokota
slodka istota

:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Brak komentarzy: